Pytania
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
-
-
-
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
- Co to jest CCFL i LED?
- Co to jest klasa matrycy?
- Jak sprawdzić rozdzielczość ekranu?
- Jak rozpoznam model matrycy?
- Oznaczenia rozdzielczości ekranów
- Jaka jest różnica między matrycą błyszczącą i matową ?
- Jak zamówić usługę wymiany matrycy w moim laptopie ?
- Rozmiar matrycy (przekątna ekranu)
- Jakie mam złącze
- Kompatybilność matryc
-
-
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
-
-
-
-
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: {shop_email} lub telefonicznie: {shop_phone}
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: {shop_email} lub telefonicznie: {shop_phone}
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
-
-
-
Powrót >>>>
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Powrót >>>>
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Powrót >>>>
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
-
-
-
-
- firma kurierska,
- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
- odbiór osobisty.
-
-
-
» szczegółowy opis form dostawy
Powrót >>>>
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Powrót >>>>
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
-
-
-
-
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
-
-
-
» szczegółowy opis form płatności
Powrót >>>>
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: {shop_address_1} {shop_address_2}, {shop_zip_code}{shop_city}, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Powrót >>>>
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Powrót >>>>
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Powrót >>>>
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Powrót >>>>
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: {shop_phone}.
Powrót >>>>
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: {shop_phone}.
Powrót >>>>
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Powrót >>>>
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Powrót >>>>
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: {shop_phone}.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Powrót >>>>
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Powrót >>>>
Co to jest CCFL i LED?
Wszystkie matryce LCD potrzebują systemu podświetlenia , na obecną chwilę występują 2 rodzaje CCFL i LED
CCFL: Cold Cathode Fluorescent Light , to starszy sposób podświetlania matryc LCD tak zwany świetlówkowy, do działania takiej matrycy wykorzystywana jest świetlówka oraz inwerter.
LED: Light Emitting Diodes, to nowy system podświetlania matryc nie wykorzystuje on inwertera a w zamian za świetlówkę daje światło paskiem diod
Uwaga ! Matryce o podświetleniu CCFL i LED nie mogą być zamiennie stosowane, w niektórych wypadkach można zastosować specjalny konwerter podświetlenia CCFL na LED . W celu uzyskania większej ilości informacji dotyczących konwertera prosimy o kontakt.
Powrót >>>>
Co to jest klasa matrycy?
Klasa matrycy oznacza stopień jej jakości
W naszym sklepie mogą się państwo zaopatrzyć w matryce klasy a+ co oznacza fabrycznie nowe posiadające 12 miesięcy gwarancji
Występuje wiele klas matryc np A+, A- , B , C ... Im niższe oznaczenie tym jakoś matrycy jest niższa a okres gwarancyjny skrócony.
Powrót >>>>
Jak sprawdzić rozdzielczość ekranu?
Jeżeli w laptopie działa ekran postępuj włącz go i:
-
-
- Proszę kliknąć w link a zostanie wyświetlona obecnie obsługiwana rozdzielczość --> tutaj
- dla Windows XP, Windows 2000, Windows me, Windows 98: prawym przyciskiem kliknąć w pulpit ->właściwości -> w oknie właściwości :ekran -> ustawienia
- dla Windows Vista i Windows 7: prawym przyciskiem kliknąć w pulpit -> rozdzielczość ekranu
- Jeśli w laptopie do którego szukasz matryce nie działa ekran:
- Polecamy wymontowanie matrycy i skontaktowanie się z obsługą sklepu w celu podania modelu matrycy i dobrania odpowiednie dla twojego laptopa
- Spróbuj sprawdzić dokładna specyfikacje techniczna na stronie producenta twojego laptopa
-
Powrót >>>>
Jak rozpoznam model matrycy?
Przykładowe modele matryc
LTN156AT19-801 lub B156XW02 lub N156B6-L0B lub LP156WH2 ...
10,1" B101AW03 lub N101L06 lub HSD101IFW1 ...
17,3" B173HW01 lub LTN173KT01 lub N173FGE-E23 ...
Model matrycy zazwyczaj rozpoczyna się od : LTNXXX... , BXXX... , NXXX... , LPXXX... , HSDXXX...
gdzie pierwsze litery oznaczają producenta matrycy
pierwsze trzy cyfry wielkość matrycy
pozostała kombinacja liter oraz cyfr precyzuje pozostałe dane matrycy
Powrót >>>>
Oznaczenia rozdzielczości ekranów
2048X1536 (QXGA)
1920X1200 (WUXGA)
1920X1080 (WUXGA) FULL HD
1680X1050 (WSXGA+)
1680X945 (WSXGA+)
1680X900 (WSXGA+)
1600X900 (WXGA++) HD+
1600X1200 (UXGA)
1440X960 (WXGA+)
1440X900 (WXGA+)
1400X1050 (SXGA)
1366X768 (WXGA) HD
1280X1024 (SXGA)
1280X720 (SD+)
1280X854 (WXGA)
1280X800 (WXGA)
1280X768 (WXGA)
1152X768 (WXGA)
1024X768 (XGA)
1024 X 600 (WSVGA)
1024 X 576 (WSVGA)
800 X 600 (SVGA, OUTDATED)
640 X 480 (VGA, OUTDATED)
Powrót >>>>
Jaka jest różnica między matrycą błyszczącą i matową ?
Porównanie matrycy Błyszczącej i Matowej
Powrót >>>>
Jak zamówić usługę wymiany matrycy w moim laptopie ?
Aby zamówić usługę wymiany matrycy przez naszych profesjonalnych serwisantów wystarczy :
- Skontaktować sie z nami telefonicznie {shop_phone} lub od razu wysłać maila o tytule "ZAMÓWIENIE USŁUGI WYMIANY MATRYCY" na adres {shop_mail} i podać Imię i Nazwisko Adres pod którym ma pojawić sie kurier Numer telefonu Adres mailowy
- Nasz konsultant skontaktuje sie z Tobą w celu ustalenia przebiegania szczegółów usługi serwisowej.
- Przed wysyłką, po dokonanej wymianie matrycy, skontaktujemy się przedstawiając szczegóły dostawy.
- Za dokonaną usługę będzie można zapłacić przy odbiorze lub dokonać przedpłaty na nasze konto.
Powrót >>>>
Rozmiar matrycy (przekątna ekranu)
Rozmiar matrycy
Rozmiar matrycy podawany jest w calach, mierzony jest po przekontnej od rogu do rogu matrycy. ( przedstawione na obrazku ) 1cal=2.54cm
Laptopy maja wiele różnych rozmiarów i wciąż dochodzą nowo produkowane , jednymi z najpopularniejszych są
10" / 10,1" / 11,6" / 12,1" / 13,3" / 14,1" / 15,4" / 15,6" / 16,0" / 17,3"
Powrót >>>>
Jakie mam złącze
Powrót >>>>
Kompatybilność matryc (przekątna ekranu)
Podczas montażu jednego modelu laptopa wykorzystywane są przez producentów komputerów przenośnych różne rodzaje matryc. w rezultacie czego mogą być stosowanie ekrany więcej niż 1 rodzaju w tym samym modelu laptopa.
» więcej o kompatybilności matryci