ELGAR - Matryce do Laptopa-sprzedaż wymiana gwarancja i satysfakcja

Gwarancja i Zwroty

gwarancja i zwroty pdf

PUH Elgar

Ul. Św Barbary 18

41-800 Zabrze

Tel  323702528

e-mail info@elgar.pl

Ogólne warunki  gwarancji  i zwrotu

Firma PUH Elgar.  udziela 12 miesięcznej gwarancji na sprzedawane przez siebie matryce potwierdzonego ważnym dowodem zakupu  oraz plomby gwarancyjnej

Okres gwarancyjny liczony jest od daty dostarczenia produktu do Klienta

Gwarancja zostaje przerwana w przypadku zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania lub użytkowania w nieodpowiednich warunkach. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika oraz urządzenia noszące ślady nieautoryzowanej naprawy.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane czynnikami losowymi (np. wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami, zalaniami, itp.)  oraz aktami wandalizmu.

Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagany jest dokładny opis uszkodzenia urządzenia oraz sytuacji w których usterka występuje.

Zgłoszenie reklamacyjne nie zostanie skierowane do realizacji, jeśli nie będą podane objawy uszkodzenia lub gdy reklamowany towar będzie niekompletny. Formularz reklamacyjny można pobrać ze strony http://elgar.pl/

Szczegółowe zasady odbioru przesyłek

Jeśli w czasie odbioru przesyłki okaże się, że opakowanie jest uszkodzone w stopniu takim, że również towar w nim zawarty może być uszkodzony, nie należy przyjmować przesyłki, a na liście przewozowym należy dopisać adnotację o jej uszkodzeniu lub po przyjęciu przesyłki należy ją rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić jaki jest stan towaru. Jeżeli jest to możliwe należy wykonać zdjęcia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół reklamacyjny (druk posiada ze sobą kurier), złożyć go u kuriera, a jego kopię przesłać niezwłocznie do nas.  Stanowi to podstawę do szybkiego załatwienia reklamacji i wysyłki nowego towaru.

Wady przed rozpoczęciem eksploatacji

Jeżeli niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, a najdalej do 2 dni, okaże się, że sprzęt wykazuje problemy uniemożliwiające jego użytkowanie z winy sprzedawcy (czyli nowe urządzenie nie pracuje poprawnie) prosimy zgłosić  do siedziby firmy PUH Elgar telefonicznie pod nr Tel 323702528 bądź e-mail elgar@onet.eu poinformujemy o sposobie i warunkach odesłania towaru. Zostanie nadany nr RMA. Indywidualny nr niezbędny do rozpatrzenia reklamacji umieszczony w widocznym miejscu na przesyłce

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowany, z opisem występującej wady i Formularzem Reklamacyjnym można pobrać ze strony http://elgar.pl/

Jeżeli niesprawne urządzenie nie nosi śladów użytkowania, jest kompletne i posiada nieuszkodzone plomby i  opakowania - towar jest wymieniany na pełnowartościowy i wysyłany na koszt firmy PUH Elgar

Jeżeli niesprawny Towar jest nie kompletny, posiada uszkodzenia, uszkodzone plomby lub z innych względów nie nadaje się do wymiany z winy użytkowania wszelkie koszty ponosi reklamujący

Gdy towar ulegnie uszkodzeniu w czasie eksploatacji.

Uszkodzone matryce  odsyłane do naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej klient wysyła na własny koszt

Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia lub montażu, może zostać odesłany na koszt klienta z doliczeniem kosztów transportu oraz obsługi serwisowej, zależnie od zakresu czynności serwisowych – testowania sprzętu.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania naszego urządzenia z innymi urządzeniami lub urządzeniami innych producentów   klient  może zostać poroszony o  dostarczenie  urządzeń w celu wykonania testów.

Jeżeli w okresie trwania gwarancji nie uda się naprawić ani wymienić na nowe - wówczas zostanie wystawiona faktura korygująca. Zostaną zwrócone koszty zakupu

 Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

W terminie 14 dni od wydania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, Termin wygasa po upływie 14 dni

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym (nie noszącym śladów użytkowania) , starannie zapakowany, z  wypełnionym oświadczeniem pobranym ze strony Http://elgar.pl

Na adres Sklepu PUH  Elgar Ul. Św Barbary 18 41-800 Zabrze

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

Kupujący ponosi odpowiedzialności za dostarczenie towaru

W razie wystąpienia jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt mailowy na adres: elgar@onet.eu lub telefonicznie 323702528  608516082